Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

20.3.12

056 Review DIY

halooo..
arini aku nk cte sal DIY yang aku dh wat mase majlis aritu..
first nak cte sal HB..

ingat lagi x korg dgn cte DIY HB tu..
al kisah nyer..
hb tu benda pertama aku nk wat..
punya la semangat..
dh siap sume dh..
tinggal nak cantum..
lg 2-3 hari b4 event..
cantum la kesemuanya..
tp cm pelik..
xmau btui2 tegak..
lastly, hancur..sebab asyik susun bukak..
susun bukak..
so xde la hb..
frust..

tapi..tapi..my dear fiancee..
give me a surprise on that day..
taadaaaaa..

chocolate rose..
uishh..first time gambar sendiri masuk belog ni..
comey comot x saya??
hehe..
time ni..
pipi merah..
malu..
kire pengganti hb yg hancur tu la..
hehe..
habis dh cte sal diy hb..

lg 1 DIY adalah pomander ball..
korg perasan x yg kt blakang tu..
pelamin x ala-ala pelamin tu..
yg merah tu..
yes..
tu aku DIY sendiri bersama kazen ku yg comey..
versi kain satin..

ni la hasil nyer..
nnt aku wat tutorial ek..
ramai sedara berkenan smpi nak amek..
hehehe..sgt puas hati wlpn agak penat..

lastly..
of coz la DIY mini mini mini pelamin + bilik..
sebab pe mini kuasa tiga ni..
sbb x mcm pelamin pn..
idea last minit..
aku wat sesi sarung cincin..
dalam bilik jer..
segan nak dok luar..
hehe..
mula-mula ingat nak dok atas katil je..
tp atas nasihat ramai..
xmanis lak future MIL terbongkok2 nak sarung..
so trus decide bilik tu bahagi 2 bahagian..
so jadi la cm ni..

sebab pe xpasang sume pomander ball??
sebabnyer..
hanya mampu wat 7 bijik je..
hehe..
hanya tuk membezakan ruang..
lgpn xcantek kalu pomander tu jauh sgt kan..

tu je la DIY yang aku wat masa majlis aritu..


0 si cantik:

 

Blog Template by YummyLolly.com