Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

12.7.11

003 Mimpi Ular

hai sume..

uishh..ad ke yg bace belog aku ni??hehe
just nak share la..
malam kepada semalam...
ape punye ayat da ko ni mizzbudget..
aku mimpi ular dtg serang kaki aku ramai2..
WTF..

cuak gler mase dlm mimpi tu..
sengal gler..

bangun tdo trus terpk..
ape maksudnye ek??

ad yang ckp.

1) petanda cik abang ad org nak dtg meminang..yahoo..gedikss..haha..
    tp ular tu ramai??cm ne??
    erm..tu tandanye rombongan yg dtg tu nanti ramai..
    ooo..ye ke??ermm..

2) tanda2 org nk sihirkan kte...opss..takut la plak..
    tapi aku pnh dgr la dr ustaz2 al-kuliyyah  ustaz tu ckp berbunyinya begini..
    "Sekiranya kite bermimpikan haiwan yang berbisa yg dtg menyerang kite maknanye itu petanda akan berlakunye petanda buruk..yakni sihir.."

SO??

aku hanya mampu berdoa supaya dijauhkan dgn perkara2 yang buruk..hanya menganggap mimpi hanya skadar mainan tdo..

kalu yg (1) tu btui ape salahnye kan..aduss.. gediks la ko ni mizzbudget.. ^__^


tu je la kot kan..btw, thanks lala for be my 1st follower..hehe

Jumpe lagi bile jejari yg xberapa nk runcing ni menaip lagi kt cni

2 si cantik:

Unknown said...

hii saya baca blog awak ehehhe

salam kenal b2b. saya folo dan link awak :)

jom share wed preps :)exchange link yea :)

nora
http://norapurplebridez.blogspot.com

p/s : nama blog kita nak sama la eheheheh :)

mizzbudget said...

hai..thanks sudi singgah cni..nnti i follow u balik k..

 

Blog Template by YummyLolly.com