Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

7.7.11

001 Opening

Hai sume..

1st entry..

Belog ni aku nak abadikan nya sebagai belog yg menceritakan perjalanan aku untuk bersama dengan yang tersayang..Suka duka mengharunginya..Chewah..

Dengan kate lain "Bride to Be" punya belog la..
Even aku sendiri belum bertunang atau di risik tetapi aku & dear dah plan sume..
Dah berangan2 bagai..
Gatai x saya??? ^__^

Bile??
Heeeee..tunggguuuuu..
Harap dengan ada belog ni aku dapat luahkan la impian, angan2 aku serta dapat share ngan org lain kt luar sane tu..sape lagi kalu bukan dengan korg yg ngah dok cbuk membaca belog aku ni...budget artis la ko ni..haha..


So..1st entry setakat ni je kot..

Jumpe lagi bile jejari yg xberapa nk runcing ni menaip lagi kt cni..




0 si cantik:

 

Blog Template by YummyLolly.com